امداد خودرو امام علی تهران

امداد خودرو امام علی بصورت فوری و سیار – برای درخواست یدک کش امام علی و خدمات مکانیک سیار اتوبان امام علی با ما در تماس باشید.

درخواست امداد خودرو

امداد خودرو امام علی

اتوبان امام علی از اتوبان های مهم شهر تهران می‌باشد، که جنوب تهران را به شمال آن وصل می کند. برای درخواست سریع امداد خودرو اتوبان امام علی با ما یک تماس داشته باشید.

امداد خودرو امام علی شامل حمل خودرو اتوبان امام علی و خدمات مکانیک در محل می‌باشد، تخصص ما حمل خودروی شماست در صورت بروز تصادف یا مشکل در خودروی خود کافیست با ما یک تماس داشته باشید.

: شماره امداد خودرو امام علی تهران

با ما تماس بگیرید

حمل خودرو امام علی

یدک کش امام علی - امداد خودرو محمد
یدک کش امام علی – امداد خودرو محمد

اتوبان امام علی تهران به دلیل تردد بالا و وجود فرسودگی در جاده باعث شده تا ماشین ها آسیب پذیر باشند، به همین جهت در صورت بروز نقص فنی در خودرو بهتر است تا آن را به کناره خیابان منتقل کنیم تا کمترین خسارت به خودرو وارد بشود، سپس از ما درخواست یک امدادگر برای حمل خودرو امام علی بکنید.

در ادامه به انواع خودرو که حمل خودرو اتوبان امام علی را شامل می‌شود خواهیم پرداخت.

یدک کش امام علی

یکی از مهم ترین خدمات امداد خودرو شرق تهران ما، یدک کش اتوبان امام علی می‌باشد، که بعد از حضور در محل آن را برای بکسل و حمل آماده می کند. یدک کش امام علی دارای دقت و حساسیت بالا می باشد، تا خودرو با کمترین آسیب حمل گردد.

پیشهناد میکنیم برای آسانی و بیشتر لوکیشن جغرافیایی خود را برای ما ارسال کنید، تا در کمترین زمان به موقعیت شما حضور پیدا کنیم.

خودروبر امام علی

اغلب تصادف های سنگین و زنجیره ای اتوبان امام علی خسارات مالی و جانی زیادی را به وجود می‌آورد. و نیاز است حمل خودرو آن با خودرو بر امام علی انجام دهیم، چراکه هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی‌کند.

همچنین اغلب خودروهای لوکس و رده بالا بهتر است از خودروبر اتوبان امام علی استفاده کنند، برای درخواست امداد خودرو امام علی با ما در ارتباط باشید.

امداد خودرو اتوبان امام علی - امداد خودرو محمد
امداد خودرو اتوبان امام علی – امداد خودرو محمد

جرثقیل خودرو امام علی

حمل خودرو امام علی بوسیله جرثقیل سیار نیز انجام می شود. در زمان حمل خودروی شما را به نزدیک ترین مکانیکی حمل خواهیم نمود.

به طور کله ما با انواع شیوه و با توجه به نیاز شما امدادرسانی خواهیم نمود. نیسان جرثقیل امام علی دارای چرخگیر نیز می‌باشد که این مورد برای خودروهای فاقد جای بکسل می‌باشد.

مکانیک سیار امام علی تهران

مهم است بدانید که همیشه برای خودرو نیازمند به حمل خودرو و انتقال آن به نزدیک ترین مکانیکی تهران نیستیم. گاهی می توان با درخواست مکانیک سیار امام علی مشکل را برطرف کرد، خدمات مکانیک سیار در محل دقیق شما در امام علی انجام می‌شود.

همچنین در صورت نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی تر آن خودرویتان را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز منتقل خواهیم نمود تا به بهترین نحو خودرویتان سرویس بشود.

امداد باتری امام علی

از جمله خدمات امداد خودرو سیار امام علی می‌توان به امدادرسانی باتری اتوبان امام علی اشاره کرد. که بصورت سیار باتری خودروی شما را شارژ نموده تا بدون هیچ نگرانی به مسیر خود ادامه دهید.

حمل خودرو امام علی - امداد خودرو محمد
حمل خودرو امام علی – امداد خودرو محمد

سوخت رسانی سیار امام علی

اگر خودروی شما در اتوبان امام علی نیازمند بنزین است، می‌توانید از ما درخواست ارسال بنزین در محل بکنید تا در اسرع وقت برایتان بنزین بیاوریم.

استقرار فعال ما در این اتوبان باعث شده تا به بهترین امداد امام علی تبدیل شویم.

قیمت حمل ماشین اتوبان امام علی

ما دارنده گواهی مجاز برای خدمات امدادرسانی در تهران هستیم و تمامی خدمات طبق تعرفه محاسبه می‌شود و برای حمل خدروی شما طبق مسافت حمل خودرو هزینه محاسبه خواهد شد.

برای استعلام از هزینه امداد امام علی کافیست با ما در تماس باشید.

جمع بندی

در نهایت دریافتید که ما تمامی خدمات امداد خودرو را در اتوبان امام علی انجام خواهیم داد که شامل حمل خودرو ، یدک کش و مکانیک سیار امام علی می‌شود. رضایت شما هدفت اصلی ماست.